Ro  En

Lacatus mecanic

Atributii si Responsabilitati :

  • Realizeaza lucrarile ce i-au fost repartizateconform standardelor de calitate ale Constructorului, lucrarile fiind trecute in Comanda de Reparatie, conform normelorde reparatie.

  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful deService despre orice reparatie suplimentara care este necesara, pentru a obtineaprobare din partea Clientului.

  • Completeaza Fisa de Constatare cu operatiuni dereparatie suplimentare ce apar pe parcursul lucrarii, cu piese suplimentare de inlocuitsi cu date complete pentru identificarea pieselor.

  • Completeaza Comanda de Reparatie cu operatiileefectuate dupa finalizarea lucrarilor ce i-au fost repartizate.

  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful deService la finalizarea lucrarii.

  • Pastreaza piesele inlocuite pentru a le prezentaClientului sau Receptionerului.

  • Curata, pastreaza si transmite ResponsabiluluiGarantii toate piesele inlocuite in regim de garantie.

  • Informeaza Seful de Atelier/Seful de Service siReceptia despre orice problema care ar influienta timpul de stationare almasinii in Atelier peste termenul aprobat.

  • Raporteaza Sefului de Atelier/Sefului de Serviceorice defectiune ale sculelor sau ale echipamentelor care pot afecta lucrarileviitoare sau protectia muncii.

  • Este responsabil pentru intetinerea zilnica asculelor si a locatiei de pastrare a acestora.

  • Este responsabil pentru starea proprie(fizica simentala) necesara in desfasurarea optima a activitatii.

  • Este responsabil sa poarte echipamentul deprotectie din dotare.

  • Este responsabil sa intretina echipamentul deprotectie din dotare(salopeta, pantofi, etc.).

  • Respecta toate Instructiunile si Procedurile deLucru care i-au fost aduse la cunostinta.

  • Respecta deciziile superiorilor ierarhici.

  • Isi desfasoara activitatea cu implicare maximapentru atingerea obiectivelor cantitative si calitative.

  • Isi dezvolta cunostintele tehnice necesareactivitatii de desfasurat in mod continuu, participand la cursurile de formarela care este trimis.

  • Are un comportament corect si decent fata decolegi si fata de firma.

  • Asigura curatenia in atelier.

  • Montarea pe vehicul a tuturor pieselor specificateîn „Comanda de reparatie“, care au fost scoase din

  • Păstrarea pieselor înlocuite până la predareavehiculului

  • Calitatea lucrarilor executate, disciplinar saumaterial, dupa caz ;

  • Respectarea circuitului documentelor cu regimspecial.

  • Respectarea tuturor dispozitiilor date de seful ierarhic superior , disciplinar si/sau material ;

  • Respectarea normelor de protecţie a muncii şi PSIpentru persoana sa ;

  • Gestionarea patrimoniului societatii aferenta ctivitatii sale;

  • Modul cum asigura pastrarea secretului de serviciu prin documentatia pusa in circuitul informational

Cerinte:

  • Calificare in domeniu cu atestat/diploma etc
  • Experiența lăcătușerie confecții metalice minim 3 ani
  • Cunoștințe desen tehnic
  • Cunoștințe asupra terminologiei de specialitate
  • Cunoștințe sudura

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonuri de masa;
  • Servicii medicale gratuite in concordanta cu legislatia in vigoare;
  • Bonus lunar in functie de perfomante

Punct de lucru:

Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti)
Sola 7/3, Parcela 14, 087015 - Bolintin Deal
Jud. Giurgiu, ROMÂNIA

Pentru detalii trimiteti email la Ozana.desaga@ctetrailers.ro sau sunati la numarul de telefon +40 727 715 716.

Mecanic auto

Atributii si Responsabilitati :

  • Realizeaza lucrarile ce i-au fost repartizate conform standardelor de calitate ale Constructorului, lucrarile fiind trecute in Comanda de Reparatie, conform  normelor de reparatie;·      
  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful de Service despre orice reparatie suplimentara care este necesara, pentru a obtine aprobare din partea Clientului;
  • Completeaza Fisa de Constatare cu operatiuni de reparatie suplimentare ce apar pe parcursul lucrarii, cu piese suplimentare de inlocuit si cu date complete pentru identificarea pieselor;
  • Completeaza Comanda de Reparatie cu operatiile efectuate dupa finalizarea lucrarilor ce i-au fost repartizate;
  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful de Service la finalizarea lucrarii;
  • Pastreaza piesele inlocuite pentru a le prezenta Clientului sau Receptionerului;
  • Curata, pastreaza si transmite Responsabilului Garantii toate piesele inlocuite in regim de garantie;
  • Informeaza Seful de Atelier/Seful de Service si Receptia despre orice problema care ar influienta timpul de stationare al masinii in Atelier peste termenul aprobat;
  • Raporteaza Sefului de Atelier/Sefului de Service orice defectiune ale sculelor sau ale echipamentelor care pot afecta lucrarile viitoare sau protectia muncii;
  • Este responsabil pentru intetinerea zilnica a sculelor si a locatiei de pastrare a acestora;
  • Este responsabil pentru starea proprie(fizica si mentala) necesara in desfasurarea optima a activitatii;
  • Este responsabil sa poarte echipamentul de protectie din dotare;
  • Este responsabil sa intretina echipamentul de protectie din dotare(salopeta, pantofi, etc.);
  • Respecta toate Instructiunile si Procedurile de Lucru care i-au fost aduse la cunostinta;
  • Respecta deciziile superiorilor ierarhici;
  • Isi desfasoara activitatea cu implicare maxima pentru atingerea obiectivelor cantitative si calitative;
  • Isi dezvolta cunostintele tehnice necesare activitatii de desfasurat in mod continuu, participand la cursurile de formare la care este trimis;
  • Are un comportament corect si decent fata de colegi si fata de firma;
  • Asigura curatenia in atelier;
  • Respecta cu strictete Regulamentul de Ordine Interioara al firmei;
  • Implementarea politicii SIM;
  • Aplicarea procedurilor SIM, a documentelor tehnice şi organizatorice aferente activităţii pe care o desfăşoară;
  • In cazul declansarii unui incediu, anunta dupa caz seful direct, echipajul de interventie din planul afisat sau pompierii si participa activ la stongerea incediului;
  • Aduce la cunostinta sefului direct accidentele de munca suferite  de sine sau colegi;
  • Realizarea obiectivelor specifice ale calităţii, de mediu şi privind securitatea şi sănătatea în muncă pentru a se realiza obiectivele generale stabilite prin politicile SIM;
  • Montarea pe vehicul a tuturor pieselor specificate în „Comanda de reparatie", care au fost scoase din gestiunea societăţii cat şi de cele aduse de client, cu condiţia respectării indicatorilor de calitate;
  • Păstrarea pieselor înlocuite până la predarea vehiculului;
  • Calitatea lucrarilor executate, disciplinar sau material, dupa caz;
  • Respectarea circuitului documentelor cu regim special;
  • Respectarea tuturor dispozitiilor  date de seful  ierarhic superior , disciplinar si/sau material;
  • Respectarea normelor de protecţie a muncii şi PSI pentru  persoana sa;
  • Gestionarea patrimoniului societatii aferent activitatii sale;
  • Modul cum asigura pastrarea secretului de serviciu prin documentatia pusa in circuitul informational.

Cerinte:

  • Studii tehnice de specialitate;
  • Experienta in domeniu- minim 1 an;
  • Disponibilitate program prelungit;
  • Etica profesionala;

Abilitati:

  • Competenţă profesională;
  • Receptivitate la schimbare;
  • Disciplină;
  • Promptitudine;
  • Iniţiativă;
  • Corectitudine;
  • Cunoştinţe tehnice în domeniu.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonuri de masa;
  • Servicii medicale gratuite in concordanta cu legislatia in vigoare + card Business Medlife;
  • Bonus lunar in functie de performante.

Punct de lucru:

Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti)
Sola 7/3, Parcela 14, 087015 - Bolintin Deal
Jud. Giurgiu, ROMÂNIA

Pentru detalii trimiteti email la Ozana.desaga@ctetrailers.ro sau sunati la numarul de telefon +40 727 715 716.

Electrician auto

Atributii si Responsabilitati :

  • Realizeaza lucrarile ce i-au fost repartizate conform standardelor de calitate ale Constructorului, lucrarile fiind trecute in Comanda de Reparatie, conform normelor de reparatie.
  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful de Service despre orice reparatie suplimentara care este necesara, pentru a obtine aprobare din partea Clientului.
  • Completeaza Fisa de Constatare cu operatiuni de reparatie suplimentare ce apar pe parcursul lucrarii, cu piese suplimentare de inlocuit si cu date complete pentru identificarea pieselor.
  • Completeaza Comanda de Reparatie cu operatiile efectuate dupa finalizarea lucrarilor ce i-au fost repartizate.
    Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful de Service la finalizarea lucrarii.
  • Pastreaza piesele inlocuite pentru a le prezenta Clientului sau Receptionerului.
  • Curata, pastreaza si transmite Responsabilului Garantii toate piesele inlocuite in regim de garantie.
  • Informeaza Seful de Atelier/Seful de Service si Receptia despre orice problema care ar influienta timpul de stationare al masinii in Atelier peste termenul aprobat.
  • Raporteaza Sefului de Atelier/Sefului de Service orice defectiune ale sculelor sau ale echipamentelor care pot afecta lucrarile viitoare sau protectia muncii.
  • Este responsabil pentru intretinerea zilnica a sculelor si a locatiei de pastrare a acestora.
  • Este responsabil pentru starea proprie(fizica si mentala) necesara in desfasurarea optima a activitatii.
  • Este responsabil sa poarte echipamentul de protectie din dotare.
  • Este responsabil sa intretina echipamentul de protectie din dotare(salopeta, pantofi, etc.).
  • Respecta toate Instructiunile si Procedurile de Lucru care i-au fost aduse la cunostinta.
  • Respecta deciziile superiorilor ierarhici.
  • Isi desfasoara activitatea cu implicare maxima pentru atingerea obiectivelor cantitative si calitative.
  • Isi dezvolta cunostintele tehnice necesare activitatii de desfasurat in mod continuu, participand la cursurile de formare la care este trimis.
  • Are un comportament corect si decent fata de colegi si fata de firma.
  • Asigura curatenia in atelier.
  • Respecta cu strictete Regulamentul de Ordine Interioara al firmei

Cerinte:

  • Studii tehnice de specialitate;
  • Experienta in domeniu- minim 1 an;
  • Disponibilitate program prelungit;
  • Etica profesionala;

Punct de lucru:

Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti)
Sola 7/3, Parcela 14, 087015 - Bolintin Deal
Jud. Giurgiu, ROMÂNIA

Pentru detalii trimiteti email la Ozana.desaga@ctetrailers.ro sau sunati la numarul de telefon +40 727 715 716.

Sales Engineer

Execuție:

  • Studii: superioare, profil tehnic
  • Instruire:
  • Experienţă: Logistica/ Vanzari vehicule comerciale
  • Aptitudini: să fie disciplinat, punctual şi corect, organizat, să aiba simtul raspunderii, spirit analitic, bun negociator, limbi straine: engleza, preferabil și cunoștințe de germană, cunostinte bune PC (Word si Excel)

 

6.1.  Ierarhice

  • are în subordine:
  • se subordoneaza: Directorului Comercial

 

6.2. Funcţionale

  • interne: celelalte departamente ale Companiei
  • externe: clienti si furnizori, parteneri (banci, companii de leasing, etc.), autorități

7.1 Logistică

- Comandă client

  • configurare tehnică a vehiculului și evtl. ajustare conform specificațiilor de la client
  • transmitere specificație tehnică din configurator către agentul de vânzări
  • transmitere calculație de cost către Directorul Comercial
  • confirmare comandă și termen de livrare

- Comandă furnizor

  • verificare acuratețe formular comandă furnizor
  • introducere comandă în sistemul online de comenzi furnizor, verificare preț achiziție și transmitere comandă

- Pregătire de livrare

  • căutare transportator și pregătire transport

- Pregătire acte înmatriculare

  • supervizare activitate COC
  • autorizare fișă tehnică vehicul
  • transmitere deviz de plată RAR către dept. Financiar
  • actualizare Centralizator versiuni inregistrate la RAR cu numarul de înregistrare
  • comandă CIV necompletat
  • supervizare completare CIV
  • arhivare fizică și electronică CIV
  • gestionare înmatriculări Germania

- Pregătire montaj

  • analiză cerere de ofertă și transmiterea către dept. Montaj
  • responsabilitate pentru solicitarea verificării soluției tehnice de către furnizor și coordonarea cu dept. Montaj
  • pregătire ofertă montaj și coordonare observații cu clientul și furnizorul
  • completare și transmitere cerere de ofertă
  • transmiterea observațiilor departamentului Montaj către vanzator
  • reactualizarea cererii de ofertă (ex: specificația șasiului) și transmiterea acesteia către dept. Vânzări
  • transmiterea specificatiei către vanzator si catre directorul de vanzari
  • primire comandă de la vanzator și lansare comandă către furnizor (suprastructură și șasiu)
  • operare comandă în Charisma și urmărire stadiu
  • organizare transport
  • rezolvare eventuale neconcordanțe între comanda lansată și cea primită

 

7.2 Suport Vânzări

  • introducere preturi/costuri in platformele de raportare
  • completarea fișierului de previziuni încasări cu informațiile relevante legate de vânzări
  • alte sarcini din aria de activitate a postului

 7.3  RMMC/RMM/RMSSM

  • implementarea politicii SIM
  • aplicarea procedurilor SIM
  • realizarea obiectivelor generale şi specifice ale calităţii, de mediu şi privind securitatea şi sănătatea în muncă
  • coordonarea şi analiza proceselor desfăşurate în serviciile/departamentele din subordine

 

Răspunde de:

  • îndeplinirea atribuțiilor de mai sus la timp și în parametrii de calitate agreați
  • implementarea politicii SIM
  • aplicarea procedurilor SIM
  • realizarea obiectivelor generale şi specifice ale calităţii, de mediu şi privind securitatea şi sănătatea în muncă
  • coordonarea şi analiza proceselor desfăşurate în serviciile/departamentele din subordine
  • respectarea normelor de protecţie a muncii şi SU pentru persoana sa;
  • gestionarea patrimoniului societatii aferent activitatii sale
  • modul cum asigura pastrarea secretului de serviciu prin documentatia pusa in circuitul informational
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masa;
  • Card servicii medicale
  • Bonus lunar in funcţie de performanţe.


Locatie:

Șoseaua București, Nr. 57, Comuna Ciorogârla, Ilfov

Partenerii nostri

Reprezentam 7 furnizori importanti care se adreseaza celor trei segmente ale pietei vehiculelor comerciale: transporturi, constructii si segmentul comunal.

Krone
Meiller
Faymonville
Maxtrailer ReteaV Logo
 
Legras
Atlas
Penz Crane

Conectare social media

Despre noi

Infiintata in 2002, compania CTE TRAILERS reprezinta la momentul actual pe piata romaneasca de vehicule comerciale specializate 7 mari producatori de renume european. Pentru toate produsele comercializate, firma noastra ofera servicii post-vanzare, respectiv reparatii in perioada de garantie si post-garantie precum si vanzare de piese de schimb originale.

CTE TRAILERS a fost fondata cu intentia clara de a nu fi un distribuitor ca oricare altul: clientii nostri sunt sprijiniti si consiliati personal. CTE TRAILERS este loial partenerilor sai si aduce pe piata un inalt grad de flexibilitate si angajare.

Citeste mai multe...

Contacteaza-ne

  • LocationSediu:
    Romania, Ciorogarla, jud Ilfov, Sos. Bucuresti, nr. 57, 077055
  • LocationPunct de lucru: Bolintin Deal
    Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti), Sola 7/3, Parcela 14, 087015 Bolintin Deal Jud. Giurgiu
  • LocationPunct de lucru: Arad
    Zona Industriala Sud - Arad DJ 682 KM96 + 600
  • Phone+40 372 150 808
  • Emailoffice@ctetrailers.ro