Ro  En

Reprezentant Vanzari Piese Schimb - Pitesti

Locatie: Pitesti

Cerinte:

• Studii:medii/superioare in domeniu auto sau economice
• Instruire: cunostinte privind particularitatile produselor, cunostinte privind tehnicile de vanzare si negociere, cursuri de specializare in domeniul vanzari
• Experienţă: minim 1 an pe o pozitie similara
• Abilităţi: sa fie disciplinat,punctual si corect sa aiba putere de concentrare pe subiect, dinamism, abilitati de comunicare si lucru in echipa, abilitati de negociere, spirit de observatie, rabdare, intuitie, atentie la detalii, orientare catre clienti, rezultate si solutionarea problemelor, receptivitate la schimbare, promptitudine, initiativa, cunostinte PC

Atributii:

• Prezinta si promoveaza in mod direct produsele si serviciile din portofoliul companiei prin realizarea de oferte pentru potentialii clienti si pentru cei existenti din zona alocata: judetele Valcea, Olt, Dolj, Arges, Teleorman, Giurgiu
• Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor in zona in care actioneaza
• Se documenteaza permanent si isi insuseste caracteristicile tehnice si economice ale produselor din portofoliul firmei (atat a celor exitente cat si a celor nou lansate)
• Monitorizeaza permanent concurenta, studiaza piata si analizeaza raportul cerere / oferta
• Identifica nevoile clientilor din zona alocata si prezinta acestora beneficiile oferite de produsele companiei in raport cu nevoile identificate
• Pregateste strategia de abordare si convingere a clientului in functie de raportul cerere/oferta, oferta/oportunitate
• Negociaza cu clientii pretul de vanzare recomandat, respectiv discount-urile practicate de companie
• Mentine permanent relatia cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora
• Actualizeaza periodic baza de date cu informatiile primite de la clienti
• Intocmeste si incheie contractele de vanzare si urmareste derularea acestora pana in etapa de incasare
• Se ocupa activ de recuperarea creantelor scadente ale clientilor din portofoliul propriu
• Se implica in rezolvarea problemelor sesizate de client
• Transmite cererile clientilor care personalul de suport pentru identificarea reperelor si se asigura sa primeasca raspuns de la acestia intocmai si la timp
• Transmite oferta comerciala catre client in care evidentiaza si disponibilitatea produselor sau termenele de livrare pentru produsele care nu se regasesc in stoc
• Preia comenzile de la client si le transmite catre personalul de suport pentru a fi livrate sau comandate la furnizorii aferenti in caz ca produsele nu sunt in stoc
• Isi planifica saptamanal activitatile in vederea stabilirii programului de vizite la clienti
• Intocmeste si prezinta saptamanal raportul de activitate detaliat
• Promoveaza principiile politicii comerciale ale firmei in relatia cu clientii
• Participa la toate cursurile de informare, formare sau specializareResponsabilitati:
• Realizarea obiectivelor individuale si partcipa la realizarea obiectivelor echipei din care face parte
• Realizeaza targetul de vanzari si respecta Procedurie Generale de asigurare a calitatii care vizeaza buna desfasurare a activitatii de vanzari de piese de schimb

Oferim:

  • Cursuri de formare si dezvoltare profesionala
  • Mediu de lucru profesionist orientat catre performanta
  • Masina de serviciu, telefon, laptop
  • Pachet salarial atractiv si motivant

Reprezentant Vanzari Piese Schimb - Cluj

Locatie: Cluj

Cerinte:

• Studii:medii/superioare in domeniu auto sau economice
• Instruire: cunostinte privind particularitatile produselor, cunostinte privind tehnicile de vanzare si negociere, cursuri de specializare in domeniul vanzari
• Experienţă: minim 1 an pe o pozitie similara
• Abilităţi: sa fie disciplinat,punctual si corect sa aiba putere de concentrare pe subiect, dinamism, abilitati de comunicare si lucru in echipa, abilitati de negociere, spirit de observatie, rabdare, intuitie, atentie la detalii, orientare catre clienti, rezultate si solutionarea problemelor, receptivitate la schimbare, promptitudine, initiativa, cunostinte PC

Atributii:

• Prezinta si promoveaza in mod direct produsele si serviciile din portofoliul companiei prin realizarea de oferte pentru potentialii clienti si pentru cei existenti din zona alocata: judetele Alba,Cluj,Mures,Salaj, Bistrita Nasaud, Satu Mare, Maramures
• Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor in zona in care actioneaza
• Se documenteaza permanent si isi insuseste caracteristicile tehnice si economice ale produselor din portofoliul firmei (atat a celor exitente cat si a celor nou lansate)
• Monitorizeaza permanent concurenta, studiaza piata si analizeaza raportul cerere / oferta
• Identifica nevoile clientilor din zona alocata si prezinta acestora beneficiile oferite de produsele companiei in raport cu nevoile identificate
• Pregateste strategia de abordare si convingere a clientului in functie de raportul cerere/oferta, oferta/oportunitate
• Negociaza cu clientii pretul de vanzare recomandat, respectiv discount-urile practicate de companie
• Mentine permanent relatia cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora
• Actualizeaza periodic baza de date cu informatiile primite de la clienti
• Intocmeste si incheie contractele de vanzare si urmareste derularea acestora pana in etapa de incasare
• Se ocupa activ de recuperarea creantelor scadente ale clientilor din portofoliul propriu
• Se implica in rezolvarea problemelor sesizate de client
• Transmite cererile clientilor care personalul de suport pentru identificarea reperelor si se asigura sa primeasca raspuns de la acestia intocmai si la timp
• Transmite oferta comerciala catre client in care evidentiaza si disponibilitatea produselor sau termenele de livrare pentru produsele care nu se regasesc in stoc
• Preia comenzile de la client si le transmite catre personalul de suport pentru a fi livrate sau comandate la furnizorii aferenti in caz ca produsele nu sunt in stoc
• Isi planifica saptamanal activitatile in vederea stabilirii programului de vizite la clienti
• Intocmeste si prezinta saptamanal raportul de activitate detaliat
• Promoveaza principiile politicii comerciale ale firmei in relatia cu clientii
• Participa la toate cursurile de informare, formare sau specializareResponsabilitati:
• Realizarea obiectivelor individuale si partcipa la realizarea obiectivelor echipei din care face parte
• Realizeaza targetul de vanzari si respecta Procedurie Generale de asigurare a calitatii care vizeaza buna desfasurare a activitatii de vanzari de piese de schimb

Oferim:
  • Cursuri de formare si dezvoltare profesionala
  • Mediu de lucru profesionist orientat catre performanta
  • Masina de serviciu, telefon, laptop
  • Pachet salarial atractiv si motivant

Sudor - Locatie Bolintin

Atributii si Responsabilitati :

  • se informează cu privire la lucrările inscrise pe comanda de reparaţie si de detaliile semnalate;
  • verifica corespondenta intre lucrările care trebuie efectuate si piesele rezervate;
  • executa lucrările inscrise pe comanda de reparaţie;
  • semnează comanda interna de reparatie;
  • respecta documentaţia tehnica precizata de constructor, utilizează SDV-uri precizate in manualul de reparaţie al constructoruluI;
  • semnalează Coordonatorului Tehnic toate modificările de la cererea iniţiala;
  • executa lucrările suplimentare după ce a obţinut acordul Clientului;
  • contactează Coordonatorul Tehnic pentru fiecare dificultate intalnita in timpul reparaţiilor;
  • aplica regulile corespunzătoare pentru piesele in garanţie;
  • controlează daca toate lucrările solicitate au fost bine executate, incluzând detaliile semnalate;
  • aranjează si curata postul de lucru;
  • participa la intretinerea zonelor de producţie din atelierul mecanic;
  • participa la asigurarea curăţeniei locurilor, la intretinerea materialului si a echipamentelor individuale si colective.

Cerinte:

  • experiența minim 3 ani in domeniu (sudura la instalații de ridicat);
  • calificare profesionala, sudor Mig-Mag;
  • cunoștințe minime referitoare la clasificarea procedeelor de sudare;
  • noțiuni despre proprietățile materialelor de bază şi de adaos;
  • date privind tehnologia de sudare pentru procedeele autorizate;
  • tensiuni şi deformații datorate procesului de sudare, metode prevenire/reducere a acestora.

Abilitati:

  • Competenţă profesională;
  • Receptivitate la schimbare;
  • Disciplină;
  • Promptitudine;
  • Iniţiativă;
  • Corectitudine;
  • Cunoştinţe tehnice în domeniu.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masa;
  • Card servicii medicale
  • Bonus lunar in functie de performante.

Locatie:

Autostrada A1, KM. 23, (Bucureşti- Piteşti)

Pentru detalii trimiteti email la Ozana.desaga@ctetrailers.ro sau sunati la numarul de telefon +40 727 715 716.

Lucrator gestionar - Bolintin

Atributii si Responsabilitati :

  • efectuarea notelor de transfer;
  • gestioneaza materialele tehnologice necesare procesului de producţie;
  • efectueaza receptia calitativa si cantitativa a tuturor valorilor materiale care intra in gestiune conform documentelor insotitoare, respectand legislatia in vigoare, circuitul international si procedura operationala de receptie calitativa si cantitativa a materialelor;
  • verifica de fiecare data reperele inscrise in necesarul de materiale, intocmit de seful de atelier pentru autovehiculele receptionate;
  • stocheaza materialele in rafturile din dotare grupate pe subansamble si tipuri de autoturisme cu etichetarea fiecarui reper, conform nomenclatorului de piese de schimb actualizat;
  • elibereaza valorile materiale din gestiune in cantitatea si sortimentul specificat in documentul respectiv numai persoanelor prevazute in lista cu specimene de semnaturi (sef atelier, sef formatie, , tehnolog, agent tehnic);
  • opereaza zilnic in fisele de magazie atat actele de intrari cat si cele de iesiri, aducand la zi stocul existent.

Cerinte:

  • studii: medii tehnice (de preferat);
  • experienta: Minim 3 ani in activitatea specifica (de preferat);
  • varsta minima: 21 ani;

Abilitati:

  • cunostinte operare PC (Word, Excel);
  • cunostinte operare software contabil (cunoasterea programului Charisma constituie un avantaj);
  • cunoasterea unei limbi straine (engleza sau germana) constituie un avantaj;
  • sa posede cunostinte tehnice de specialitate, sa fie disciplinat, punctual si corect, sa cunoasca legislatia in domeniu.

Calitati:

  • sa fie bine organizat, punctual si corect;
  • cunoasterea legislatiei in domeniu;
  • receptivitate la schimbare, promptitudine, initiativa.

Beneficii:

  • Contract de munca;
  • Salariu atractiv;
  • Mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara.

Locatie:

Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti)

Pentru detalii trimiteti email la Ozana.desaga@ctetrailers.ro sau sunati la numarul de telefon +40 727 715 716.

Manipulant Marfa

Atributii si Responsabilitati :

  • manipulare marfa;
  • introducere documente in sistem;
  • Respecta prevederile regulamentului de organizare si functionare al gestiunilor in activitatea de service auto, precum si procedura operaţionala privind receptia calitativa si cantitativa a materialelor.

Cerinte:

  • studii: medii;
  • experienta: minim 2 an în activitatea specifica (nu este obligatorie);
  • varsta minima: 20 ani;
  • Sa posede cunostinte tehnice de specialitate, sa fie disciplinat, punctual si corect, sa cunoasca legislatia in domeniu.

Calitati:

  • sa fie bine organizat, punctual si corect, receptivitate la schimbare, promptitudine, initiativa.

Abilitati:

  • cunostinte operare PC (word, excel).

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masa;
  • Card servicii medicale.

Locatie:

Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti)

Pentru detalii trimiteti email la Ozana.desaga@ctetrailers.ro sau sunati la numarul de telefon +40 727 715 716.

Lacatus mecanic

Atributii si Responsabilitati :

  • Realizeaza lucrarile ce i-au fost repartizateconform standardelor de calitate ale Constructorului, lucrarile fiind trecute in Comanda de Reparatie, conform normelorde reparatie.

  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful deService despre orice reparatie suplimentara care este necesara, pentru a obtineaprobare din partea Clientului.

  • Completeaza Fisa de Constatare cu operatiuni dereparatie suplimentare ce apar pe parcursul lucrarii, cu piese suplimentare de inlocuitsi cu date complete pentru identificarea pieselor.

  • Completeaza Comanda de Reparatie cu operatiileefectuate dupa finalizarea lucrarilor ce i-au fost repartizate.

  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful deService la finalizarea lucrarii.

  • Pastreaza piesele inlocuite pentru a le prezentaClientului sau Receptionerului.

  • Curata, pastreaza si transmite ResponsabiluluiGarantii toate piesele inlocuite in regim de garantie.

  • Informeaza Seful de Atelier/Seful de Service siReceptia despre orice problema care ar influienta timpul de stationare almasinii in Atelier peste termenul aprobat.

  • Raporteaza Sefului de Atelier/Sefului de Serviceorice defectiune ale sculelor sau ale echipamentelor care pot afecta lucrarileviitoare sau protectia muncii.

  • Este responsabil pentru intetinerea zilnica asculelor si a locatiei de pastrare a acestora.

  • Este responsabil pentru starea proprie(fizica simentala) necesara in desfasurarea optima a activitatii.

  • Este responsabil sa poarte echipamentul deprotectie din dotare.

  • Este responsabil sa intretina echipamentul deprotectie din dotare(salopeta, pantofi, etc.).

  • Respecta toate Instructiunile si Procedurile deLucru care i-au fost aduse la cunostinta.

  • Respecta deciziile superiorilor ierarhici.

  • Isi desfasoara activitatea cu implicare maximapentru atingerea obiectivelor cantitative si calitative.

  • Isi dezvolta cunostintele tehnice necesareactivitatii de desfasurat in mod continuu, participand la cursurile de formarela care este trimis.

  • Are un comportament corect si decent fata decolegi si fata de firma.

  • Asigura curatenia in atelier.

  • Montarea pe vehicul a tuturor pieselor specificateîn „Comanda de reparatie“, care au fost scoase din

  • Păstrarea pieselor înlocuite până la predareavehiculului

  • Calitatea lucrarilor executate, disciplinar saumaterial, dupa caz ;

  • Respectarea circuitului documentelor cu regimspecial.

  • Respectarea tuturor dispozitiilor date de seful ierarhic superior , disciplinar si/sau material ;

  • Respectarea normelor de protecţie a muncii şi PSIpentru persoana sa ;

  • Gestionarea patrimoniului societatii aferenta ctivitatii sale;

  • Modul cum asigura pastrarea secretului de serviciu prin documentatia pusa in circuitul informational

Cerinte:

  • Calificare in domeniu cu atestat/diploma etc
  • Experiența lăcătușerie confecții metalice minim 3 ani
  • Cunoștințe desen tehnic
  • Cunoștințe asupra terminologiei de specialitate
  • Cunoștințe sudura

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonuri de masa;
  • Servicii medicale gratuite in concordanta cu legislatia in vigoare;
  • Bonus lunar in functie de perfomante

Locatie:

Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti)

Pentru detalii trimiteti email la Ozana.desaga@ctetrailers.ro sau sunati la numarul de telefon +40 727 715 716.

Mecanic auto - Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti)

Atributii si Responsabilitati :

  • Realizeaza lucrarile ce i-au fost repartizate conform standardelor de calitate ale Constructorului, lucrarile fiind trecute in Comanda de Reparatie, conform normelor de reparatie;·
  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful de Service despre orice reparatie suplimentara care este necesara, pentru a obtine aprobare din partea Clientului;
  • Completeaza Fisa de Constatare cu operatiuni de reparatie suplimentare ce apar pe parcursul lucrarii, cu piese suplimentare de inlocuit si cu date complete pentru identificarea pieselor;
  • Completeaza Comanda de Reparatie cu operatiile efectuate dupa finalizarea lucrarilor ce i-au fost repartizate;
  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful de Service la finalizarea lucrarii;
  • Pastreaza piesele inlocuite pentru a le prezenta Clientului sau Receptionerului;
  • Curata, pastreaza si transmite Responsabilului Garantii toate piesele inlocuite in regim de garantie;
  • Informeaza Seful de Atelier/Seful de Service si Receptia despre orice problema care ar influienta timpul de stationare al masinii in Atelier peste termenul aprobat;
  • Raporteaza Sefului de Atelier/Sefului de Service orice defectiune ale sculelor sau ale echipamentelor care pot afecta lucrarile viitoare sau protectia muncii;
  • Este responsabil pentru intetinerea zilnica a sculelor si a locatiei de pastrare a acestora;
  • Este responsabil pentru starea proprie(fizica si mentala) necesara in desfasurarea optima a activitatii;
  • Este responsabil sa poarte echipamentul de protectie din dotare;
  • Este responsabil sa intretina echipamentul de protectie din dotare(salopeta, pantofi, etc.);
  • Respecta toate Instructiunile si Procedurile de Lucru care i-au fost aduse la cunostinta;
  • Respecta deciziile superiorilor ierarhici;
  • Isi desfasoara activitatea cu implicare maxima pentru atingerea obiectivelor cantitative si calitative;
  • Isi dezvolta cunostintele tehnice necesare activitatii de desfasurat in mod continuu, participand la cursurile de formare la care este trimis;
  • Are un comportament corect si decent fata de colegi si fata de firma;
  • Asigura curatenia in atelier;
  • Respecta cu strictete Regulamentul de Ordine Interioara al firmei;
  • Implementarea politicii SIM;
  • Aplicarea procedurilor SIM, a documentelor tehnice şi organizatorice aferente activităţii pe care o desfăşoară;
  • In cazul declansarii unui incediu, anunta dupa caz seful direct, echipajul de interventie din planul afisat sau pompierii si participa activ la stongerea incediului;
  • Aduce la cunostinta sefului direct accidentele de munca suferite de sine sau colegi;
  • Realizarea obiectivelor specifice ale calităţii, de mediu şi privind securitatea şi sănătatea în muncă pentru a se realiza obiectivele generale stabilite prin politicile SIM;
  • Montarea pe vehicul a tuturor pieselor specificate în „Comanda de reparatie", care au fost scoase din gestiunea societăţii cat şi de cele aduse de client, cu condiţia respectării indicatorilor de calitate;
  • Păstrarea pieselor înlocuite până la predarea vehiculului;
  • Calitatea lucrarilor executate, disciplinar sau material, dupa caz;
  • Respectarea circuitului documentelor cu regim special;
  • Respectarea tuturor dispozitiilor date de seful ierarhic superior , disciplinar si/sau material;
  • Respectarea normelor de protecţie a muncii şi PSI pentru persoana sa;
  • Gestionarea patrimoniului societatii aferent activitatii sale;
  • Modul cum asigura pastrarea secretului de serviciu prin documentatia pusa in circuitul informational.

Cerinte:

  • Studii tehnice de specialitate;
  • Experienta in domeniu- minim 1 an;
  • Disponibilitate program prelungit;
  • Etica profesionala;

Abilitati:

  • Competenţă profesională;
  • Receptivitate la schimbare;
  • Disciplină;
  • Promptitudine;
  • Iniţiativă;
  • Corectitudine;
  • Cunoştinţe tehnice în domeniu.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonuri de masa;
  • Servicii medicale gratuite in concordanta cu legislatia in vigoare + card Business Medlife;
  • Bonus lunar in functie de performante.

Punct de lucru:

Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti)
Sola 7/3, Parcela 14, 087015 - Bolintin Deal
Jud. Giurgiu, ROMÂNIA

Pentru detalii trimiteti email la Ozana.desaga@ctetrailers.ro sau sunati la numarul de telefon +40 727 715 716.

Electrician auto

Atributii si Responsabilitati :

  • Realizeaza lucrarile ce i-au fost repartizate conform standardelor de calitate ale Constructorului, lucrarile fiind trecute in Comanda de Reparatie, conform normelor de reparatie.
  • Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful de Service despre orice reparatie suplimentara care este necesara, pentru a obtine aprobare din partea Clientului.
  • Completeaza Fisa de Constatare cu operatiuni de reparatie suplimentare ce apar pe parcursul lucrarii, cu piese suplimentare de inlocuit si cu date complete pentru identificarea pieselor.
  • Completeaza Comanda de Reparatie cu operatiile efectuate dupa finalizarea lucrarilor ce i-au fost repartizate.
    Informeaza Receptia prin Seful de Atelier/Seful de Service la finalizarea lucrarii.
  • Pastreaza piesele inlocuite pentru a le prezenta Clientului sau Receptionerului.
  • Curata, pastreaza si transmite Responsabilului Garantii toate piesele inlocuite in regim de garantie.
  • Informeaza Seful de Atelier/Seful de Service si Receptia despre orice problema care ar influienta timpul de stationare al masinii in Atelier peste termenul aprobat.
  • Raporteaza Sefului de Atelier/Sefului de Service orice defectiune ale sculelor sau ale echipamentelor care pot afecta lucrarile viitoare sau protectia muncii.
  • Este responsabil pentru intretinerea zilnica a sculelor si a locatiei de pastrare a acestora.
  • Este responsabil pentru starea proprie(fizica si mentala) necesara in desfasurarea optima a activitatii.
  • Este responsabil sa poarte echipamentul de protectie din dotare.
  • Este responsabil sa intretina echipamentul de protectie din dotare(salopeta, pantofi, etc.).
  • Respecta toate Instructiunile si Procedurile de Lucru care i-au fost aduse la cunostinta.
  • Respecta deciziile superiorilor ierarhici.
  • Isi desfasoara activitatea cu implicare maxima pentru atingerea obiectivelor cantitative si calitative.
  • Isi dezvolta cunostintele tehnice necesare activitatii de desfasurat in mod continuu, participand la cursurile de formare la care este trimis.
  • Are un comportament corect si decent fata de colegi si fata de firma.
  • Asigura curatenia in atelier.
  • Respecta cu strictete Regulamentul de Ordine Interioara al firmei

Cerinte:

  • Studii tehnice de specialitate;
  • Experienta in domeniu- minim 1 an;
  • Disponibilitate program prelungit;
  • Etica profesionala;

Punct de lucru:

Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti).

Pentru detalii trimiteti email la Ozana.desaga@ctetrailers.ro sau sunati la numarul de telefon +40 727 715 716.

Partenerii nostri

Reprezentam 7 furnizori importanti care se adreseaza celor trei segmente ale pietei vehiculelor comerciale: transporturi, constructii si segmentul comunal.

Krone
Meiller
Faymonville
Maxtrailer ReteaV Logo
 
Legras
Atlas
Penz Crane

Conectare social media

Despre noi

Infiintata in 2002, compania CTE TRAILERS reprezinta la momentul actual pe piata romaneasca de vehicule comerciale specializate 7 mari producatori de renume european. Pentru toate produsele comercializate, firma noastra ofera servicii post-vanzare, respectiv reparatii in perioada de garantie si post-garantie precum si vanzare de piese de schimb originale.

CTE TRAILERS a fost fondata cu intentia clara de a nu fi un distribuitor ca oricare altul: clientii nostri sunt sprijiniti si consiliati personal. CTE TRAILERS este loial partenerilor sai si aduce pe piata un inalt grad de flexibilitate si angajare.

Citeste mai multe...

Contacteaza-ne

  • LocationSediu:
    Romania, Ciorogarla, jud Ilfov, Sos. Bucuresti, nr. 57, 077055
  • LocationPunct de lucru:
    Autostrada A1, KM. 23 (Bucureşti- Piteşti), Sola 7/3, Parcela 14, 087015 Bolintin Deal Jud. Giurgiu
  • Phone+40 372 150 808
  • Emailoffice@ctetrailers.ro